A Peace Of Cake

Igen en väldigt onödig (skol) dag måste jag säga. Ni måste ju tro att jag går i världens sämsta skola med tanke på att det är så oplanerat (?) ibland undrar jag själv, vissa kvällar tänker jag efter om jag verkligen behöver komma imorgon för att man vet att en lärare hit och dit är sjuk och så ska det ju inte vara. Man är ju i skolan för att man ska lära sig, i grund och botten, sen kan det vara skönt ibland att man slipper en lektion hit eller dit men det känns ofta så onödigt då att man har pallrat sig upp och faktiskt gått till skolan..
 
Vid två så åkte jag och Sara hem till henne. Mys med varm choklad, några avsnitt av sex and the city och massa prata om allting som händer. Fick med mig några fina plagg hem också, inte helt fel. :)

Nu sitter jag här och funderar över resten av veckan, längtar ihjäl mig till helgen då jag ska åka ner till världens bästa pojkvän och bara umgås och pussa på han, men det är ju trots allt tre skoldagar kvar tills dess så POSITIVA TANKAR PEOPLE. EN positiv sak jag kan komma på på rak arm är att ONSDAG bara är en jobbig dag, Torsdag-Fredag är a peace of cake!


Vad sägs om en varm dusch och sen krypa ner i sängen till vänner.....HEJS


P.s. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0