I'm good. I'm gone.

Jag ska nog sluta och berätta om mina skoldagar här för er för ni skulle bara tröttna. Hade fullt med håltimmar idag också pågrund av SJUKALÄRAREEE. MaKABom. Nu iallafall sitter jag och Bella och kollar på videosar från Midsommar när hon och jag dansade runt stången med alla människor, förutom våra kära (Amandra, Marcus och Hanne, HAH dem tyckte vi var jätte fjantiga) Men vi hade skit kul och det såg man på videosarna också, vi var inte i takt, vi kunde inte texterna/danserna men hade så jävla kul! MINNEN<3

Från det ena till det andra, nu sitter vi och pluggar/lyssnar på bra musik/precis pratat med varsin älskling i telefon och har det jätte mysigt med skratt och värme (gick nyss och öppna fönstret). Imorgon har vi en onödig dag som idag, typ bara svenska C.....Men slut pratat om skolan nu som sagt...He he.

Snart får jag träffa min älskling. Jag längtar ihjäl mig <33


Bellatrix och Sannis <3






ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0