Att tappa sig själv, fast ändå inte.

Man säger att en bild säger mer en tusen ord. Jag säger att en sak säger mer en tusen ord.

Saker man får. Saker man saknar. Saker som blir bortglömda. Saker som aldrig funnits. Saker som man ger. Saker som man tar. Saker som man vill ha men aldrig får. Saker som man aldrig glömmer. Saker som man inte kan ta emot. Saker som betyder allt.

Känslan av att inte hitta det man söker kan vara oroande. Man får ångest, blir genast stressad och nervös. Men har du någon gång upplevt att du tappat en del av dig? Jag hade inte. Men nu vet jag hur det känns. Min mage vändes bokstavligen ut och in och jag grät av sorg och kände mig helt förlorad. Jag hade aldrig känt såhär över en sak förut och det kände jag inte påriktigt förens det var borta. När jag tappat hoppet om att hitta vad jag sökte fann jag det i mörkret.

Lättnaden efter att ha hittat det den kvällen var obeskrivlig. Jag kände mig hel igen, som en pusselbit. 


Idag var jag hemma/"ledig". Bella åkte vid 11 så jag följde med henne till tunnelbanan och tog en "omväg hem". Lyssnade på musik och bara fundera över allt, jag var nog ute en halv timme i alla fall :) Nu sitter jag och pluggar. Jag ligger så jävla mycket efter och är illa tvungen helt enkelt. - MEN IMORGON ÅKER JAG TILL ÄLSKLING!:D åååhh jag längtar ihjäl mig. Vi ska ha världens bästa helg. Han och jag. Det kommer de att bli.

Såg andra filmen av sex and the city idag också. Den var bra! Såklart inte alls lika bra som serien men den var bra som film. Jag ÄLSKADE början och slutet. Mitten var sådär.. PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0