Just when I think, I've got you all figured out.

Jag har precis klurat ut varför du blir så obekväm. Varför du är så kortfattad och spydig när det gäller X. Du dömer utan anledning trots att du fått dina chanser. Allt handlar om avundsjuka. Jag har märkt såklart, men jag blir så frustrerad när jag tänker efter och ser din min när jag pratar om X och hur du svarar mig. Du är så omedvetet avundsjuk. Och vet du vad jag avskyr mest? Avundsjuka. Jag är så jävla trött på det. Så om du känner dig träffad, tänk efter lite och kanske på tiden att ändra attityd?

På riktigt, så är min skola helt jävla otrolig. Ännu en dag waist away. Min Engelska lärare var sjuk idag så istället för att sluta 4 sluta jag 2 idag! Men det var skönt idag för jag ville bara hem hem hem från skolan. Annars har helgen varit bra. Helt underbar beskrivet med egna ord. Bara jag och älskling i hans lägenhet. Det finns ord. Men jag kan inte hitta några alls som är tillräckliga för att förklara min lycka och kärlek till dig Marcus.


min lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0