Hey Monday!

Just because you are so far away...


Måndagar upplever jag ofta att det är en ångest laddad dag och jag tror att det beror på att man inte känner sig utvilad nog från helgen. Men sen känner ju inte alla den här ångesten, vad beror det på då? Är dem utvilade nog eller trivs dem med vad dem ska göra på måndag?
Idag kom jag i tid, vilket kändes bra, dock lite onödigt att ens komma till skolan då vi hade eget arbete som tog en timme (lekionen var två timmar) första lektionen och sen svenskan som alltid är onödig och sen engelskan som är två timmar egentligen, men idag skulle läraren iväg på kurs så vi hade istället 15 minuters lektion, SUCK.
Hela morgonen hade jag en oro-klump i magen och när jag stod på tunnelbanan ville jag bara kliva av på en station som tog mig till ett varmare land tillsammans med mina nära och kära.
Nu ni har jag fixat i rummet. Gardinerna bytta, överkastet också, ska hänga upp små lampor runt min tavla som är över min säng och sen plocka bort små saker, resultatet lite nytt och fräscht!
Nu ska jag bara slappa med en kopp te. pueeshej
p.s. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0