9 September, 2010

A simlpe fact. Borde man tänka efter oftare på hur bra man egentligen har det? Eller måste någonting dåligt hända någon annan för att man ska tänka efter och sen inse istället för att veta?


Idag har jag legat i sängen in princip hela dagen. Har åkt på en förkylning och det är ju just så typsikt att det ska smälla till så snabbt. Dock är jag nästan lite glad över att jag blev sjuk nu tidigt på terminen än mitt i smeten när man har typ upp till skjortan att göra. I alla fall så nu när man har chansen att ligga lite lågt så kan jag inte låta bli att tänka lite på hösten och vintern som kommer med sakta steg. Allt plugg som ska vara klart till julen och däremellan kan jag inte heller låta bli att tänka på min 18:e födelsedag och drömma om körkortet. Har börjat att plugga på det och jag måste säga att det är inte så jävla svårt när man väl sätter sig och pluggar, precis som allting annat.

 

Nu ska jag springa ner och laga mig själv lite lunch. Det värsta jag vet är en mage som vrider och vänder på sig och gör onödigt pinsamma ljud.

 

Candy-bit on a friday night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0