NÄMEN ÄRE INTE POTTAN?

After a long day at work when I just walked trew the front door at home and I hear you voice. That moment everything turns to god and I feel whole, som att jag just kommit hem till min bättre halva.


Hejsan alla fina! Yes jag är fortfarande sjuk, det har inte ändrats på dem här få timmarna, tyvärr. Ligger och gör det bekvämt för mig i sängen framför dator + tv. Är inte pigg alls på att det är helg när man mår såhära, jag som det var tänkt skulle vara barnvakt på Lördag, men det blir aldrig som man tänkt sig riktigt.
Imorgon skulle jag och brudarna ha pyjamas-party-kräftskiva-filmkväll men alla är lite halv krassliga så det kanske också skjuts upp..JAJA, Det är tur att det bara är i början på terminen thihihihiihi. Nu ska jag krypa ner bredvid älskling och snarka. TJOhej
Snart äre stickat och raggsockor som gäller (hjärta).


Kommentarer
Postat av: ...

uppdatera bloggen va fan!!!

2010-10-30 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0