Jag vill ha en Kyss per meter jag går, älskling.

Det var ju passande att Alla Hjärtans Dag skulle vara på en måndag när jag och min kärlek är 20 mil ifrån varandra, hehe! Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket, för jag vet exakt var jag har honom och det är det enda som jag värdesätter. Det finns säkert tjejer där ute som skulle bryta ihop om hon inte fick tillbringa just idag, den 14 Februari med sin kärlek, men jag vet att jag kommer få tillbringa många andra viktigare dagar med min älskling!

Dessutom så behöver det inte vara kärleken man ska fira utan kärleken till familjen och vännerna. Därför ska jag och min kära syster baka kladdkaka ikväll i en hjärtformad form med hjärtströssel som mamma har köpt, sen ska vi bänka oss framför en film och mysa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du uppdatera den här bloggen någon gång?

2011-03-23 @ 07:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0