On the first page of our story.

hejho!

Har nyss checkat in H&M´s Shop Online. Jag hittade en sak som jag tänkte gå förbi imorgon efter skolan och prova. Det droppa nämligen ner en "10% RABATT PÅ HELA SORTIMENTET! (gäller endast www.h&m.com samt katalog)" lapp i brevlådan under dagen och vart riktigt sugen på att använda den nu när jag fixat Internet bank (18 äger, wohoh! haha). Anledningen till att jag vill gå in i butiken först och kolla är för att den fanns i två färger (svart och vit såklart) och var så jäkla snygga båda. Så imorgon hade jag tänkt att inspektera dessa två likadana toppar. Om jag inte kan välja så köper jag båda, har ju bannemej presentkort från julen att använda slog det mig!

Imorgon är det tjej middag hemma hos min bästa Sara. Vi ska förmodligen äta tacos (ej mig emot) med vin och cider till kvällen, dans, musik och massa prat om studenten och härligheter! Vi har pratat om att gå ut sen mot natten, men jag vet inte om jag har sån stor lust till det när jag vill spendera Lördag och Söndag med min kärlek (som kommer hem från Linköping över helgen) välmående! Men vi får se, man behöver ju å andra sidan inte dricka så mycket :)


Nu ska jag busa med hunden så han blir trött och inte orkar gå så långt på sista turen, haha!




Kom på att jag tagit en bild på mitt Thomas Sabo armband som jag fick av min kärlek i julklapp, sitter och kollar runt på berlocker som jag vill köpa :) Berlockerna som är med på bilden var med när jag fick armbandet, det var så underbart när han förklarade varför han hade valt just dem man kände att det verkligen kom från hjärtat ..

Hjärtat
 - Står för våran kärlek.
Tur klöver - Står för att Han hade tur som träffade mig.
Stenbocken - Är mitt stjärntecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0