Börja älska livet istället.

Jag har gjort klart min vetenskapliga uppsats, äntligen och det känns så jävla bra. I don't give a fuck om den skulle ha varit inne innan jul, nu är den inne och jag är nöjd.
 
Titta just ut genom fönstret, och snö är det jag ser? haha.

Jag fick lite bilder av Marcus pappa från i somras, det var jätte kul och se! Ska försöka få de bilder som han tog när jag åkte vattenskidor också, det vore jätte kul att ha!! I helgen har jag och Min Marcus varit hos hans pappas famlij. Vi har haft det jätte bra, bra sällskap, god mat och dricka och mys i biorummet med skumma filmer. 

Nu vill jag ha sommar; Studenten, bruna ben, en vecka hos Marcus pappa, USA-resan!!! och några äventyr här och där emellan, nu, nu tack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0